Nak tau lagi? Meh klik :)

Saturday, November 6, 2010

Oh~ Makin Kurus!

www.tips-fb.com

Salam!

Halo~ how are you? Ni hao ma? Apa khabar? Nama berita? Oni abar mu'u? Pa kaba tek? Inoe dengah? Khaifa haluka / haluki? Genkidesu ka? Eotteohge dangsin-i issseubnida? Apa lagi ho? Ntah la, janji korang paham. Hahaha.

Letih la sejak kebelakangan nih. Bukan ada buat apa-apa pon, dok kat umah ja. Maybe sebab tak buat apa-apa tu la jadi lemah ni kot? Dah macam Patrick the Star plak rasanya sekarang. Dalam "to-do list" die, ada "nothing" je. Hahahaha. Erk~ terlebih sudah. :P

Wakaka! He completed it!
Biasanya kalo orang dok kat umah je mesti gemok kan? Tak pon berat badan mesti naik. Ye lar, die bukan ada buat apa pon. Kerja takde, keluar umah pon jarang sekali (depend ngan individu tu sendiri laa). Kat umah tu apa je la yang dibuat selain makan, tido, online, etc.. Senaman pon dah jarang atau takde terus dah, haih. Betol ke semua nih?? Ini kebiasaannya je la kan? Ikut individu tu sendiri, macamana dia uruskan diri kat umah. Tak semua orang akan jadi macam ni nanti, hehehe.

Bagi orang yang rajin macam aku nih, susah sikit badan nak naik. Makin lama aku kat umah tanpa kerja, makin sehat la aku jadinya. Dah 6 bulan aku dok goyang kaki ja kat umah, badan aku pon makin kecut. Bukan tu je, tulang klavikel ni pon dah timbul dah. Haa, sedih tao! My~man pon dah marah dah sebab aku nih malas sangat. Nak makan pon malas, biar perut lapo. Mak aih, anak dara jenis apa la aku nih?? Hahhaha, melampau kan?? :P

Malasnyaa~
So, sekarang aku ada tempoh kurang dari sebulan g nak naikkan balik berat badan aku. Nih, tulang klavikel nih, nak soh sembunyi balik kat dalam lemak. Taknak nampak sangat kurus, hahahha. Kalo tak kena marah lagi la aku nampaknya, adoii~ Mak pon dah bising dah, kesian mak. Anak dara dia nih payah betol larr. Apuuu dehhh~ Ada lagi nak tambah. Cincin dan gelang yang aku pakai pon dah longgar. Asyik tercabut je. Sedihnya, aku dah jadi "c budak kurus yang lemah". Oh, aku tak g training softball g dah. Takde transport. Dah tak aktif sekarang. Betol-betol dah jadi "c budak kurus yang lemah". Abang aku la suka panggil camtu. 14hb nih abang aku balik. Dia suka panggil aku "c lemah". Huhuhuhuu~ T_T

Hmmm, nak sambung apa lagi ek? Aku dah takde idea lagi nih. Baiklah sekiranya aku mengundurkan diri. Senang-senang t aku post entri baru ye. Hope korang layan je la apa yang ada! Hehehhe. :P

Sekian, wasalam.

C kurus,
Ezad Nimo

No comments: