Nak tau lagi? Meh klik :)

Saturday, January 1, 2011

Pengomen Tegar

www.tips-fb.com
Pengomen tegarrrr aku tok xP

Assalamualaikum w.b.t.

Hilang la sudah sorang pengomen tegarku, aduh. Pastok klak mesti sunyik jak blog aku, sekda orang mok duli gik. Sekda la orang mok ngomen rah entry aku tok gik. Tanpa pengomen tegarku, siapa la aku. Walaupun follower rame, p sekda nok mok komen. Adoh, rindu la ngan pengomen tegarku ya. Adakah nasib blog tok akan berakhir seperti nya juak?? Sik tauk gik, klak la nangga gney. Yang pastinya sekarang, i'm gonna miss her comment.

Kehadapan pengomen tegarku, aku tauk kau baca entry tok. Kau ilek jak la k? Be strong girl, u can do it! Hehehe. Sek hal, ada hikmah nya ya. Sekarang fokus ngan final kau jak la dolok. Mun boring rah FB ya, agak aku ctok. Hehehe. Boh manas aa, ilek-ilek la. Chill, cool, calm down~!! I'm trying to cheer you up now! Hahaha =P.

Last but not least, thanks for being my "pengomen tegarrrr". Hehehe =P


Special edition~


Thanks,
Ezad =)

2 comments:

Garlicum said...

Xpa, lak kmk jd pengomen part-time blog ktk...hahaha. XD

eZad niMo said...

hahaha, blh2~!! sgt dialu2kan! xP